Opastetut hyvinvointimatkat, suomalainen matkanjohtaja / Portugali

Portugali Karitan kanssa – Joogaa ja seikkailua!

Portugali
Sintra | Lissabon

Päiväohjelma

Päivä 1
Saavuttuamme lentokentälle meitä odottaa kuljetus retriittipaikkaamme Sintraan, noin tunnin matka. Perillä meitä odottaa lounas, jonka jälkeen meillä on aikaa tutustua hotelliimme, rentoutua hotellin uima-altaalla tai lähteä tutustumaan kauniiseen Sintran kaupunkiin ja sen palveluihin jotka ovat kävelymatkan päässä. Tervetuloillallinen läheisessä ravintolassa (sisältyy matkan hintaan).

Päivä 2
Aloitamme aamumme kehoa herättelevällä lempeällä yin&yang-joogalla, jonka jälkeen nautimme aamiaisen. Tänään teemme kokopäiväretken pyörillä (sähköpyörillä) alueen upeaan luontoon tutustuen. Aloitamme retken vuorilta, tutustumme Sintran upeisiin linnoihin ja nautimme vuorilla picnic-lounaan. Päädymme meren rannalle jossa pidämme rentouttavan yin-joogan auringon laskiessa. Käymme meressä uimassa ja nautimme illallisen yhdessä ihanimmista ravintoloista meren rannalla (omakustanteinen). Palaamme myöhään takaisin retriittipaikaikkaamme Casa do Valleen.

Päivä 3
Aamujoogan ja aamiaisen jälkeen vietämme päivää rennosti hengaillen. Nyt on aikaa nauttia ihanista hoidoista, Sintran kyläelämästä tai lähteä vaikka kävelemään meren rantaan. Hotellin suomalainen sauna lämmitetään myös aina halutessamme. Jos haluaa olla aktiivinen niin lähialueelta löytyy yli 140 km merkittyjä patikointireittejä. Läheisellä rannalla järjestetään myös surffauskursseja vasta-alkajille. Illan pitkä yin-jooga ja illallinen Sintrassa (omakustanteinen).

Päivä 4
Aloitamme aamumme joogalla, jonka jälkeen nautimme aamiaisen. Tänään viimeisen illan kunniaksi on luvassa Hike & Wine -retki vuoristoon. Nautimme retken aikana picnic-lounaan ja retkemme päätyy upealle Casal Sta. Marian viinitilalle. Saamme opastetun kierroksen viinien saloihin sekä nautimme tapas-illallisen. Casal Sta. Marian viinit ovat palkittu maailman parhaana. https://casalstamaria.pt/en/. Illalla kuljetus takaisin hotellille.

Päivä 5
Aamujoogan ja rauhallisen aamiaisen jälkeen pakkaamme laukkumme ja suuntaamme Lissaboniin. Kirjaudumme tasokkaaseen hotelliin kaupungin historialliseen keskustaan. Nautimme ihanasta Lissabonin tunnelmasta ja kaupungin humusta. Lissabonista löytyy lukuisia hyviä ravintoloita ja kahviloita sekä erinomaiset ostosmahdollisuudet. Iltamme alkaa tapaksilla By the Wine ravintolassa (http://www.bythewine.pt/) ja siitä jatkamme illalliselle yhteen Lissabonin parhaimmista ja tunnelmallisimmista ravintoloista (https://www.bairrodoavillez.pt/en/)
(sisältyy matkan hintaan).

Päivät 6–7
Vielä puoli päivää Lissabonissa ennen lentoja kotiin. Iltapäivällä kuljetus lentokentälle. Lennot Frankfurtin kautta konetta vaihtaen kotiin. Saavumme Helsinkiin puolen yön jälkeen.

Samankaltaisia matkoja

> UUTUUS: Kenia Karitan kanssa

> UUTUUS: Italian Toscana Karitan kanssa

> Botswana ja Victorian putoukset Karitan kanssa

> Nepal Karitan kanssa

> Marokko Karitan kanssa – Joogaa ja seikkailua!

> Intian jooga- & ayurveda-retriitti – Wellness Heaven

Haluatko lisäpäiviä?

Kysy suositukset toimistoltamme.

---

Tämänkin matkan voimme räätälöidä sinulle tai keräämällesi ryhmälle haluamaasi ajankohtaan.